Ed Sheeran and more!

12 juni 2019 - Barcelona, Spanje

Hallo hallo allemaal!

Het is een tijdje geleden maar vandaag maak ik weer een leuk blogje over de dingen die ik gedaan heb.
Afgelopen week moest werken achter de receptie en ben ik vrijdag naar Ed Sheeran geweest!

Ik ging samen met Linda en Marinda naar Ed Sheeran toe. Ik met de taxi omdat ik met mijn domme hoofd bij de verkeerde metrohalte uitstapte en dus totaal op de verkeerde plek was. Het was erg druk aangezien het vrijwel helemaal uitverkocht was. De locatie was ook erg mooi namelijk in het Olympisch Stadion Lluís Companys met open dak. Toen we aankwamen scheen de zon nog ontzettend en had ik het warm met mijn lange broek aan aangezien wij vol in de zon zaten maar geleidelijk ging de zon onder en was ik erg blij met mijn lange broek tegen het eind van de avond. We zaten aan de zijkant waardoor we de linkerkant van Edje gezien hebben de gehele show en natuurlijke de schermen. Ik heb opzettend vermaakt tijdens het concert, ik heb met alle liedjes mee geblert, geschreeuwd en gedanst. Om 18.45 begon het eerste voorprogramma Zara Larsson en daarna de tweede James Bay. Om 21.15 begon Ed Sheeran, ik heb van het begin tot het eind genoten en alle liedjes waren geweldig, rond half 12 was het afgelopen. En ben alleen richting huis gegaan en was ik rond 12 uur thuis.
En binnenkort komt het nieuwe album uit!

De volgende dag begon ik om 10 uur op werk. En op zondag moest ik werken van 3 tot half 11, in de middag werkte ik met Jordi en Nuno die beide chagrijnig waren op de nachtshift omdat hij zijn werk niet gedaan had en wij dat nu met zijn alle moesten oplossen. Toen Nuno om 6 uur weg ging ging hij via whatsapp zeggen in een appgroep van werk (waar Tom en ik er niet uit zitten) dat niemand zijn werk goed doet en dat het allemaal slecht was en ook over Jordi waardoor die boos en chagrijnig was en er tegen in ging. Na al die commotie was het een tijdje rustig op werk tot ik tegen het einde van mijn shift zat en een Brits meisje naar beneden kwam die overstuur en huilend vertelde dat er 600 euro uit hun kluis verdwenen was. En zij wilde dus weten wie er allemaal toegang tot hun kamer had en de camera beelden zien. Waarop Jordi zegt: "sorry maar kunnen die beelden niet laten zien alleen de hogere bazen kunnen dat en die zijn er niet". Dus zij wilde dat de politie gebeld werd waarop Jordi zegt dat is goed maar ik moet eerst mijn baas bellen. En ondertussen zat zij tegen alle mensen die in en uit het hotel liepen te vertellen hoe wij dus 600 euro kwijt gemaakt hadden en dat het een veilig hotel hoort te zijn. Waardoor Jordi ontzettend boos werd want het was niet onze schuld. Tijdens dit alles moest ik 2 groepen mensen inchecken. Ondertussen van de vriendin van het Britse meisje (vanaf nu meisje 1) naar beneden gekomen aangezien zij in bed lag op blote voeten. Jordi zei dat ze schoenen moest aandoen omdat het geen strandhotel is dus zij ging naar boven om zich om te kleden. Inmiddels was meisje 1 naar buiten gegaan om te bellen met iemand en zat Jordi de politie te bellen die hem vertelde dat als er iets gestolen was ze naar de politie moesten komen en als het niet waar was ze in de gevangenis konden komen. Meisje nummer 2 was naar beneden gekomen om haar vriendin nummer 1 op te halen maar werd tegen gehouden door Jordi die mega boos tegen haar zei dat ze naar de politie moesten gaan als er iets gestolen was en dat als ze logen ze in de gevangenis zouden komen en ze niet moesten zeggen dat wij dit veroorzaakde waarop meisje 2 zegt dat het meisje nummer 1 is die dit doet en niet zij en dat zij alleen maar haar wilde ophalen om naar bed te kunnen gaan. Jordi zegt vervolgens dat het hen is (aka beide) en dat ze niet moeten liegen en zeggen dat wij dieven zijn. Hierop reageert meisje 2 weer met "ik ben het niet het is zij (nummer 1) die dit doet, we missen niet eens 600 euro het is 150 euro en ik wil gewoon haar mee nemen en naar bed" Dit wordt over en weer meerdere keren gezegd terwijl ik er bij sta en beiden probeer te kalmeren en vertel tegen het meisje dat ik begrijp dat het het andere meisje is en niet zij die het probleem veroorzaakt. Zodra zij naar boven zijn schreeuwt Jordi luid tegen mij dat het altijd hetzelfde is met die Britten en dat ze al vanaf het moment van inchecken al voor problemen zorgen. Door al deze commotie was ik inmiddels redelijk van slag geraakt omdat ik juist geprobeerd had alles rustig en kalm te houden en dat dus niet echt gelukt is. Dus met tranen in mijn ogen heb ik mijn shift beëindigd.

Maandag en dinsdag was ik vrij en ben ik naar Olot geweest naar familie vrienden. Ik had de bus van 10 uur en was ruim op tijd vertrokken van huis wat maar goed is want het busloket was dicht en je kon niet pinnen in de bus dus ik heb gerend voor mijn leven om een pin automaat op tijd te vinden en in de bus te kunnen stappen. Na 2,5 uur kwam ik aan in Olot en hebben we geluncht en Biel opgehaald van school vervolgens hebben Carla, Biel en ik hebben naar la casa de papel gekeken en om 5 uur gingen we naar de dierenarts met hun hond. Na de dierenarts hebben we een rondje gelopen en pizza gegeten en daarna hebben Carla en ik nog meer afleveringen van la casa de papel gekeken. Gister hebben we niet zo veel gedaan doordat het slecht weer was en het continu regende en om 6 uur ging ik terug naar huis en om 8 uur was ik thuis.

Ik ben redelijk vroeg naar bed gegaan omdat ik vandaag om 7 uur moest beginnen met werk maar helaas kon ik niet goed slapen dus was het een korte nacht. Vandaag was een rustige dag op werk. Tijdens het werk kreeg ik te horen dat mijn lieve zusje Bente geslaagd is voor haar Mavo examens! Gefeliciteerd lieverd! En heb ik afgesproken met een vriend voor 1,5 uur en vervolgens zit ik nu al meer dan 3,5 uur te bellen met Carla. We hebben het over van alles en nog wat. En ik mis haar ontzettend en ik kijk er naar uit om weer met haar af te spreken. Wat we zeker gaan doen aangezien we een ontzettend grote to do list hebben. Straks ga ik douchen en morgen begin ik weer om 7 uur en morgen komen mijn leraren en gaan we naar de Sagrada Familia en vrijdag komen ze op bezoek bij het hotel om te praten over de voortgang op stage, ze zijn hier tot zondag.

Dit was het wel weer voor deze keer en tot volgende week waarschijnlijk! En bedankt voor het lezen van mijn blog :D

Liefs,

Plien

1. Maarten:
    12 juni 2019
    Fijn dat je hebt kunnen genieten van Ed Sheeran (mijn autocorrectie wil er De Scheerapparaat van maken🤔) en dat je een leuke tijd bij Eva, Salvador, Carla en Biel hebt kunnen doorbrengen. Veel plezier met je leraren morgen en geef ze maar de toeristische route die we samen vorig jaar voor school beschreven hadden 😂.
    Groetjes van papa.
  2. Anita:
    14 juni 2019
    Blij dat je toch naar Ed Sheeran bent geweest. Hele belevenis zo in 't buitenland en dat blijft je altijd bij.
    Wat incident op het werk betreft heb je dat heel goed gedaan. Trots op je. 😘
  3. Oma S:
    15 juni 2019
    Meid, je maakt wat mee,op je werk.goed mee omgegaan,toch? Houd je haaks.
    Fijn, dat je vrienden in de buurt hebt,waar je even naar toe kunt.Geniet verder van het mooie Barcelona.Is heel veel moois te zien.